O turistă din România care și-a petrecut concediul în Bulgaria, la Nisipurile de Aur, povestește că a fost extrem de nemulțumită de serviciile oferite de hotelul la care a fost cazată.
Mai exact, femeia se declară nemulțumită de atitudinea unora dintre angajați, dar și de servicii, mai ales atunci când vine vorba despre mâncare.
Aceasta povestește, pe un grup de Facebook, că a fost nemulțumită încă de când a ajuns în hotel.
„Încă de la cazare, ne-am făcut nervi, am ajuns pana în ora 14 și deși erau 2 persoane în recepție, numai unul se ocupă de primirea turiștilor, trist si mâhnit, formându-se coadă de 20 persoane. Prima zi, coborâm la cafea. Din 2 aparate din sala de mese, niciunul nu mergea, dădea doar apă, sau apă cu lapte. Căutând managerul, a umblat puțin la el, a «rezolvat» să fie o cafea de tot rahatul… crezând că poate rezolva situația în decursul zilei, am înțeles și am luat din alta parte după masă. Lucru care bineînțeles că nu s-a întâmplat, asta este cafeaua lor… apoi am insistat la recepție, mi-au dat cană fierbator și ne-am făcut singuri cafeaua”, scrie femeia pe grupul de Facebook.
Totodată, turista mai povestește că respectivul hotel nu pregătește mâncare suficientă pentru toți clienții, astfel că persoanele care evită aglomerația de la deschiderea programului și preferă să mănânce mai târziu, s-ar putea să se aleagă cu resturi.
Mai mult, ea spune că managerul hotelului i-a spus la un moment dat că pur și simplu nu mai au mâncare.
„La masă, dacă nu te duci să te îmbulzești cu toată lumea la deschiderea programului, mai mănânci ce apuci, sesizând din nou și acest aspect, aceleași manager Stefan, dă din umeri și spune că asta este, ei nu mai au. Mâncarea care rămâne se reinventează pentru masa următoare, cu sos, sau o transformă în tocăniță.
Tot ce este mai deosebit și nou a doua zi la masă se termină în 20 min., după care mănânci ceea ce ai mai mâncat. Desertul, aceeași problemă… prăjituri de cofetărie câteva, restul din acelea în cutii, gen fursecuri mormane, același lucru…. asta e, romanii mănâncă prea multe și nu mai avem, mâncați ce desert găsiți. Când am citit recenziile am zis că poate sunt lucrurile exagerate, însă este de tot rahatul, de la personal până la serviciile prestate. NU îmi mai trebuie în veci!”, mai scrie ea.